اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

دلشان سوخت و به سمت استقلال سوت زدند

سیف‌اللهی: از موقعیت‌مان استفاده نکردیم و مجازات شدیم

مهاجم پارس‌جنوبی گفت: از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و مجازات شدیم.

سیف‌اللهی: از موقعیت‌مان استفاده نکردیم و مجازات شدیم

به گزارش خبرگزاری فارس، روح‌الله سیف‌اللهی در پایان دیدار استقلال و پارس‌جنوبی گفت: بازی سختی بود ما بازی را در نیمه اول باختیم. در نیمه دوم خوب بازی کردیم ولی از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و بدین ترتیب مجازات شدیم.

وی در پاسخ به این سوال که عصبانی به نظر می‌رسد و آیا در رختکن جلسه‌ای همراه با اعضای تیم داشته است، عنوان کرد: جلسه‌ای در مورد وضعیت تیم داشتیم تا ببینیم شرایط چطور می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا این جلسه برای پول بوده است عنوان کرد: بله، 100 درصد در همین مورد بود شرایط ما خوب نیست و امیدواریم مشکلات حل شود.

وی در رابطه با اینکه بعد از حضور رضائیان چه درخواستی داشته‌اند عنوان کرد: ما درخواست کردیم تا مشکلات را به مسئولان برسانند ما اصلا وضعیت خوبی نداشتیم.

سیف‌اللهی در مورد وضعیت داوری عنوان کرد: ما اعتراض نمی‌کردیم و گفتیم اگر در صحنه‌های 50، 50 به سود ما هم سوت بزنند بد نیست. همه سوت‌ها به سمت استقلال بود و ما آنقدر اعتراض کردیم و آنقدر هفته پیش اعتراض کرده بودند که سوت‌ها به سمت استقلال بود. دلشان سوخت و چند تا سوت برای استقلالی‌ها زدند.

وی در مورد اینکه آیا داور به سود استقلال سوت می‌زد، عنوان کرد: من فکر می‌کنم در نیمه اول یک مقدار به سود استقلالی‌ها سوت زد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول